Hva skjer med Uvdal Shredit?

Husker du konkurransen i Uvdal? Vi har forlenget fristen på innsendelse til søndag 28. januar fordi det var en del misforståelser rundt akkurat dette punktet.

Klar for å shredde Ubowlen?

Uvdal Shredit var en meget inspirerende opplevelse for oss forrige helg med deltagere fra fjern og nær og i alle alderskategorier. Clinton Butcher hadde bygd logoen til Uvdal Skisenter i ekte snø til eventet og folk droppet fra hytter, klipper og i parken. Vi takker alle som var med og bidro.

Vi var utrolig godt fornøyd med opplegget, men konkurransen er ikke over før den feite videoen kommer inn i innboksen, og det er akkurat det som står på agendaen nå.

Vi har fått inn mange videoer, men det har vært en del misforståelser rundt innleveringen, spesielt hvor den skal sendes og hvordan den skal sendes. Derfor forlenger vi fristen til søndag 28 januar så alle får levert inn.

Her er reglene:
1. Send videoen til [email protected]
2. Du må sende videoen, det holder ikke med youtube link. Bruk tjenester som wetransfer, dropbox eller lignende om filen er stor. Vi må kunne laste ned videoen.
3. Du må ha sendt inn videoen innen søndag 28. januar.
4. Det vil bli avstemning på beste video på nett i en ukes tid og vinneren vil kåres på bakgrunn av avstemningen og en jury.
5. Husk at legger du på musikk kan youtube/vimeo/facebook/Instagram, hvor vi legger den ut, velge å fjerne den om du har brukt rettighetsbasert lyd. Hvis det skjer, så legger vi ut din video uten lyd. Tips til musikk finner du på www.thepassionhifi.com og www.freemusicarchive.org
6.  Tacky beholder rettighetene til videoen, i tillegg til innsenderen, og kan velge å vise den i andre sammenhenger.
7. Filmen må ha opptak fra Uvdal fra helgen 13-14. januar.
8. Tacky fraskriver seg ethvert ansvar for skader eller økonomisk tap som måtte oppstå for deltagerne i Uvdal Shredit konkurransen. Deltagerne må selv stå til ansvar for egne handlinger.
9. Alle som allerede har sendt inn film, kan sende inn på nytt om de ønsker å redigere mer.

 

DEL

INGEN KOMMENTAR

Legg igjen en kommentar